Oftalmo-gel

0voturi

35Lei

Stoc Epuizat. Pagina Informativa.

Cantitatea

Articol: VET000739
Caprine Bovine Câini Pisici

Descriere produs

Este indicat pentru tratamentul animalelor (bovine, câini, iepuri) afectate de afecțiuni oftalmologice de etiologie parazitară…

SpecieBovine, caprine, cîini.

Compoziţie

1 g conține:
Ivermectin 2,5 mg;
Tartrat de tilosin 10 mg;
Xeroform 10mg.

Indicaţii

Este indicat pentru tratamentul animalelor (bovine, câini, iepuri) afectate de afecțiuni oftalmologice de etiologie parazitară:

– telazioza bovinelor;

– blefarită (scalp și ulcerativ), conjunctivită (catarrală acută, purulentă, foliculară), keratită (suprafață); Conjunctivita infecțioasă (boala rickettsială) sau etiologia asociativă invazivă-infecțioasă (telazioză-microbiană).

Tratamentul câinilor și iepurilor afectați de otită de etiologie parazitară (ureche externă: pinna, canal auditiv extern, ureche medie):

– rață notoedrică, rață otodectică, rață psoroptică, mango sarcoptică, manie coriotică, cheyletieloză.

Tratamentul și prevenirea miasiei la bovine, câini, iepuri.

Doze şi mod de administrare

1. În cazul telaziozelor bovinelor, capul animalului este fixat astfel încât ochiul să fie deasupra și gelul oftalmic este administrat încet prin tubul seringii în sacul conjunctival într-o doză de 0,8-1 ml, ușor Face un masaj. Medicamentul se utilizează în decurs de 3-4 zile pentru recuperarea completă.

În cazul pleoapelor inflamate, marginile lor sunt șterse de la cântar și folosind tampoane, pleoapele de Oftalmo-gel sunt netezite. În timpul tratamentului altor boli oftalmice, 5-7 picături de acest medicament sunt administrate în zona colțului interior al ochiului. Acest proces este repetat de 4 – 7 ori cu intervale de 12 ore. Dacă blefarita a fost cauzată de acarieni, tratamentul se repetă de 2-3 ori în 10 zile, indiferent de rezultatele primului tratament.

2. Când tratați otita la animale, părul este tăiat în interiorul urechii, scoateți cântarul și folosiți tampoane aplicând Oftalmo-gel pe pielea afectată de 2 ori pe zi. Tratamentul este de 3-4 zile pentru recuperarea completă. Ambele două urechi sunt tratate. Dacă boala a fost cauzată de acarieni în 8-10 zile, tratamentul se repetă pe parcursul zilei.

3. Pentru a preveni volfartioza, ranile proaspete ale animalelor vara sunt netezite de Ophtalmo-gel. Rănile, infectate cu larve de muște, sunt tratate de 2 ori pe zi până la recuperarea completă (3-4 zile).

ContraindicaţiiHipersensibilitate la substanțele active ale medicamentului.

Precauţii Nici unul.

Prezentare Seringă-tuburi, sticle de sticlă întunecată sau materiale polimerice cu pipetă de 4 ml, 10 ml, 20 ml.

Condiţii de depozitare Locul uscat, întunecat la temperaturi de la +2 ° C la +20 ° C.

Valabilitate 2 ani de la data producerii.